Tajemniczy Logitech

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 12:56:15 MET

Witajcie,

 zakochałem się w myszcze dołączanej do Compaqa. Postanowiłem więc
taką kupić. Okazało się, że są to Logitechy. Znalazłem dwa. Jeden:
,,Pilot Wheel Mause'' z zielonym nadrukiem i w zielonym pudełku oraz
,,Solo Internet Mouse'' z czarnym nadrukiem i nazwą ,,Logitech Black
Label''. Oprócz różnic w kolorze nadruku oraz kolorze podełka, sama
mysz jako taka wygląda identycznie. Róznica natomiast jest w cenie. Za
BlackLabela trzeba zapłacić 80zł, a za ,,Zielonego'' 130zł.

Moje pytanie jest następujące: Za co płaci się te 50zł? Za kolor? Za
przejściówkę PS/2->serial? A może za oprogramowanie po polsku? Bo to
jedyne różnice jakie zauważyłem porównując te produkty w sklepie.

Ponieważ mało bywam na tej grupie, może sprawa jest znana i
wyskoczyłem z głupim pytaniem. W takim razie proszę o odpowiedź poza
grupą. Jeśli jednak problem nie był tu poruszany, nie wymagam
odpowiedzi pocztą.

--
 Tristan Alder (Przemysław Adam Śmiejek)

 Nienacki: http://www.nienacki.w.pl/