Re: Re: Maska szczelinowa i druty

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 15:45:40 MET

[ Sebastian Markowski ] wrote:

>A ja jak czytam takie bzdety to od razu wiem, że klient
>nigdy nie widział takiego monitora, skoro musi po
>kolegach dzwonić. Ja spędzam osiem godzin dziennie przy
>Sony Multiscan 100GS a czasami kilka godzin przy 200GS i
>na początku rzeczywiście nie zauwazyłem drutów, ale po
>kilku dniach, szukalem kto mi monitor na jakis felerny
>podmienił. Dopiero jak zobaczyłem, że na wszystkich Sony
>w firmie tak jest przyszło "oświecenie" - druty, przeciez
>to Trinitron!

jak pracujesz na białym, jarzącym prosto w twarz pulpicie, to nie
dziwię, Ci się, że ci to przeszkadzało. od razu po zainstalowaniu
windy, linuxa czy co tam jeszcze, proponuję przestawić sobie pulpit na
popielaty, a nie męczyć wzrok na białym i to jeszcze pewno przy 95%
kontraście. przy popielatym pulpicie nie widać żadnych drutów nawet
przez lupę.

>Przyzwyczaic się owszem mozna, sam sie przyzwyczailem,
>ale tylko dlatego, ze to "sluzbowy" monitor, ale sobie
>nigdy trinitrona nie kupie.
>Dla chcacych sprawdzic jak to jest polecam narysowac
>sobie na kineskopie oloweczkiem dwie cieniutkie linie
>poziome wzdluz calego ekranu.

nie no fantazja Cię poniosła z tym malowaniem ołówkiem i to bez
granic. :) nie ma takiego cienkiego ołówka, który by mógł
odzwierciedlić grubość druta w trynitronie.

wszystkim zainteresowanym kupnem trynitrona, a wahającym się przed tym,
proponuję iść do kumpla/kuzyna/sklepu/super_marketu/szkoły gdzie
takiego trynitrona będzie można "obwąchać" i przyjrzeć się tym drutom
na włąsne oczy.

>Przyzwyczaic sie mozna, ale
>to jakas paranoja. Efekt jest identyczny jak cieniutka
>rysa wzdluz karoserii samochodu. Z daleka jest O.K., ale
>jak sie podejdzie to widac, chociaz mozna sie
>przyzwyczaic.

nie trzeba się przyzwyczajać.

>BTW: dla zainteresowanych - na 100GS jeden z drutow jest
>prawie niewidoczny, ale na 200GS to juz lekka przesada,
>dwie wyrazne krechy, nawet na ciemniejszym tle.

to pewno był jakiś felerny model w takim razie. druty w 15stkach i
17stkach są takiej samej grubości, więc nie miało prawa być rożżnicy.

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa