Re: Re: Maska szczelinowa i druty

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 14:40:45 MET

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości: ...

>jak pracujesz na białym, jarzącym prosto w twarz pulpicie, to nie

a co tak kolega sie przyczepil tego bialego pulpitu ????
podczas pisania dokumentow w office
podczas skladania tekstow
podczas rysowania np. w corelu
podczas tworzenia projektow w xxx-cadzie (gdzie szczegolnie to przeszkadza)
podczas czytania tych newsow

wszedzie mam sobie zmienic tlo z bialego na szare ???
to jest wlasnie paranoja.

pozdrowionko
DR