Re: ATARI !!!

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 15:45:31 MET

[ Wojciech Giersz ] wrote:

>To tez pikus - tak z piec, szesc lat temu jeden z kumpli sprawil sobie
>A3000 z dyskiem 420MB i 8MB, maszyna niesamowicie wymiatala w Workbenchu i
>innych takich duperelach (nie gral). Koles nie zrobil zadnego powaznego
               ^^^^^^^^^^

               nie nazywaj Workbencha "duperelem"!!! ;)))

>apgrejda, a komputer dalej tak samo wymiata. Cala Amiga ;)

ta... zgadza się. a do tego można na Amisi puścić emulator Mac'a i
chodzi to podobno z naprawdę dużą prędkosćią - nie to co emulatory
blaszaka (PCTask to się jakoś nazyawlo czy cuś) - w końcu Mac i Amiga
miały te same procesory.

BTW: ostatnio szukałem w necie jakichś tematów do jednego managera i
natknąłem się na Amigowy Workbench - za serce mnie ścisnęło jak
zobaczyłem te ładniutkie ikonki, te belki okienek, generalnie GUI - niby
prymitywne, proste a jednak mi się cholernie podoba. podobnie z
Macowym GUI - prostokądne scrollerbary, kanciaste okna, niezbyt dużo
urozmaiceń a jednak ten interfejs ma coś w sobie. :)

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa