Re: Jaki duży monitor?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 22:36:58 MET

Radoslaw Sokol napisał(a) w wiadomości:
<387d6e35.5628943_at_news.bimber.com.pl>...
Sorki, że tak późno, ale przez ten czas nie czytałem news'ów - kolosy i
egzaminy tak mnie "zafascynowały", że poświęcam im cały swój czas :(

>Radzę sporo pochodzić, im więcej sklepów obejdziesz i im więcej
>monitorów zobaczysz, tym lepiej. Bądź upierdliwym klientem i testuj
>każdy potencjalnie przyszły Twój monitor _bardzo_ dokładnie.
Tak też zrobię. Jak ktoś tu słusznie zauważył, monitor to nie za częsty
zakup, więc chyba się wysilę.

>Na razie przejdź się po sklepach, pooglądaj monitory, pospisuj ceny
>i modele i rzuć na grupę. Może coś się od razu odrzuci :)
(...)
>Doczytał, doczytał... I czeka na odpowiedź :)

:) Cieszy mnie to bardzo :) Niestety teraz nie za bardzo mam czas chodzić
po sklepach :( Kucia masa, czasu nie za wiele :( Aż się
boję do komputera podchodzić, bo jak już usiądę, to wogule nie ma się
kiedy uczyć. Ale na pewno skorzystam jeszcze z pomocy, co do monitorów :)
Brak odpowiedzi przez pewien czas nie będzie więc oznaczał braku
zainteresowania tematem, tylko brak czasu. A jak już będę wolny, to
odwiedzę trochę sklepów, rzucę na grupę kilka modeli i poproszę o tą
pomoc - mam nadzieję, że z nią uda mi się coś dobrego wybrać. :)

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl