Re: Odp: ATARI !!!

Autor: Ninja (Maciej.alksnin_at_mlekpol.com.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 00:25:16 MET

Bardzo zazarta dyskusja

Jako posiadacz (w przeszlosci) i jednego, i drugiego, sklaniam sie do C-64.
Za pomoca Actiom Replay III o wiele latwieszy w debugingu, programowaniu i
analizie programow assemblerowych. Na tym kompie moglem robic wszystko z
gierkami, prawie wszystko z demo-intrami ze sceny. Bardzo ksztalcace. Gdzie
te czasy ... Na Atari byl tylko River Raid.