Re: Matrox G400 - 16 czy 32 MB?

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 22:15:56 MET

On Fri, 21 Jan 2000 14:26:55 GMT, vertex <vertex_at_box43.gnet.pl> wrote:

>jakosc renderingu , jak rozumiem. No tak , choc przy nwych sterach i ustawieniu Alpha
>blendingu na sharp jest calkiem niezle. A dym w kratke na 22bit i AB na sharp nie zdaza sie
>zbyt czesto.

Ale zdarza sie. Q3, H&D, AVP, Tread Marks ... A i teksturek 512/512
nie ma ...

>A jakosc wykonania karty....zblizona do G400 (nawet serwis BENCHMARK nieprzychylnie raczej
>nastawiony do V3 to potwierdzil).

Jakosc wykonania? Jak kazdej porzadnej firmowej karty

> I mean 2D and overclocking of course.

Z overclockingiem bywa roznie. Jak zwykle zalezy to od egzemplarza

>A moze czyni ? konkurencja nie ma takich kart. Matrox w ogole a nVidia w tej cenie wypuszcza
>kiche.

Za 100 zl wiecej mozna kupic TNT2 16 MB. Rownie dobrze moglbym
powiedziec ze 3dfx nie ma zadnej karty w cenie 200 zl (TNT)

<ciach>

>jak dla mnie pierwsza z brzegu : NFS4.
>Dla mnie niedopuszczalna jest sytuacja w ktorej jade sobie 250/h i obraz zaczyna szarpac.

Raczysz zartowac :)) Jak CI zaczyna szarpac to wlacz vsync. Jakos nie
mialem problemow w 1024/768 32 w NFS HS wlasnie przy TNT2 i C550

> Jancio

Pozdrowienia

Vindex