HELP! Karta sieciowa i 2 komputery

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 22:34:06 MET

Cze,
mam nadzieje ze ktos mi pomoze bo juz wlosy wyrywam ;-)
Sytuacja wyglada tak:
Sa 2 komputery A i B w sasiednich pokojach polaczone identycznymi kartami
sieciowymi Acorpa.
Win 98 widzi ja jako Realtek rtl8029 (bodajze)
W panelu sterowania->siec dostepne nastepujace uslugi:
protokol tcp/ip dla karty sieciowej(tzn realtek)
protokol ipx/...dla k.sieciowej
udostepnianie plikow i drukarek

Poza tym logowanie jako microsoft family logon

Problem prosty: Komputer A nie widzi B i vice-versa.
W otoczeniu sieciowym dostepne sa tylko zasoby lokalnego uzytkownika.
Na karcie miga sobie radosnie dioda ACT, natomiast LINK jest zawsze
wylaczona (jezeli to ma jakies znaczenie)
Kabel byl kilka razy sprawdzany - wyglada OK.
Ma ktos moze pomysl dlaczego te fuck&*^%^%$^% komputery nie widza sie
nawzajem?
Z gory dzieki za odpowiedz,

Nightmare