Re: Problem z USB - kto poradzi?

Autor: Michał Drawert (drawert_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 22:09:10 MET

Tomasz Nowicki napisał(a):

> Mam plyte Asus P2BF oraz W95osr2. We wlasciwosciach systemu widoczny jest
> Universal serial bus controller Intel 82371AB/EB. Podlaczylem do portu usb
> kabel od monitora i ni huhu - nie znam sie na tym jak widac i nie bardzo wiem,
> co poczac dalej? Ktos pomoze? Thx

        Z USB od stront praktycznej kontaktu nie miałem. Z tego co jednak wiem
USBSupport nie załatwia sprawy do końca - są kłopoty z obsługą urządzeń
na magistrali USB. Teoretycznie sprawę powinno załatwić zainstalowanie
Win98 :(.
Powodzenia
                Michał

"Moja mamusia zawsze mówiła mi że, nie ma prawdziwych potworów,
                       ale one istnieją!"
 mailto: drawert_at_alpha.net.pl              UIN: 54223679