Re: zoltrix, podkrazone oczy i zdemolowane mieszkanie

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 01:44:49 MET

Użytkownik Slawomir Baginski <odyseusz_at_promail.pl> pisze w wiadomości
38786bcc.120349_at_news.icm.edu.pl do grup dyskusyjnych: ...
> mam przed sobą bardzo ciekawe urządzenie do wyzwalania
> niekontrolowanej agresji.
> Modem wewnętrzny Zlotrix 33600, rożłącza się przy każdej próbie
> podłączenia do internetu. Ciekawostka polega na tym, że na innych
> komputerach ten sam modem działa bezproblemowo. Próbowałem wszelkich
> rozwiązań, zmian irq itp. łącznie z reinstalacją windy - i nic. W
> kompie nie ma żadnych dodatkowych urządzeń poza wymaganymi ;-)))
> Łączy się również bez zerwań przez term95 w samym dosie.
>
> Komputer to 486 dx4 120MHz,
> karta graficzna miro na S3 (vlb).
> [...]

A kiedyś w instrukcji pisali, że Zoltrixy na COM4 mają problem ze starszymi
kartami S3. I pewnie w twoim przypadku tak jest. Przełącz mysz na COM2, a
modem daj na COM1 i po bólu. I nie zapomnij włączyć przerwania dla karty
graficznej, jeśli w BIOS-ie jest taka opcja.

--
Najlepszego w ostatnim roku XX wieku - Andrzej P. Woźniak
usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)