Re: Hawlett Packard DeskJet 600

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 00:53:35 MET

Najtvolker <najtvolk_at_free.com.pl> pisze 387f7782.4784469_at_news.task.gda.pl do
grup dyskusyjnych: ...

[...]
> Zastanawiam sie, jak czesto trzeba ja czyscic,
> zeby nie miec zadnych problemow,
> co miesiac...?

W nowych wersjach sterowników do DJ 6xx jest bardzo elegancka (z obrazkami!)
instrukcja do samodzielnego czyszczenia drukarki. Opis kończy się tekstem w
stylu "czynność powtarzać co 3 miesiące". W praktyce zależy to od kilku
elementów:
- obciążenie drukarki;
- jakość używanego papieru;
- czystość powietrza w miejscu ustawienia drukarki (palacze w pomieszczeniu,
drukarka koło otwartego lufcika lub nisko nad podłogą, budynek w okolicach
elektrowni/kopalni/ huty/węzła kolejowego itp.)
Ogólnie - czyścić, jak tylko zacznie mazać.

[...]
> Moim zdaniem HP to najlepsza drukarka do biura.
> Zawsze mozna ja naprawic.

Popieram. Może są drukarki szybsze, może lepiej drukują kolor, ale z HP są
kłopoty głównie z powodu ich dużej ilości (zgodnie z rachunkiem
prawdopodobieństwa - jeśli mam same HP, to na pewno któraś nawali).

--
Najlepszego w ostatnim roku XX wieku - Andrzej P. Woźniak
usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)