Odp: zoltrix, podkrazone oczy i zdemolowane mieszkanie

Autor: Krolik (stiopicz_at_ids.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 20:51:40 MET

> mam przed sobą bardzo ciekawe urządzenie do wyzwalania
> niekontrolowanej agresji.
> Modem wewnętrzny Zlotrix 33600, rożłącza się przy każdej próbie
> podłączenia do internetu.

Ja sobie kiedys kupilem DeBesciaka wg CHIPa: Zoltrix 56000 na ISA.
Zamontowalem, podzialal ze 5 minut i przestal. Potem czasem dzialal, ale
rzadko. Zanioslem do serwisu i po jakims czasie dali nowy bo tamten juz sie
do niczego nie nadawal. Nowy dzialal jeszcze krocej. Wymienili mi wiec na
Microcoma. Bardzo polecam, nie wiem jak wypada w testach, ale jestem z niego
bardzo zadowolony. Zreszta w testach wypadal na pewno gorzej niz moj Zoltrix
i coz z tego?

Stp