zoltrix, podkrazone oczy i zdemolowane mieszkanie

Autor: Slawomir Baginski (odyseusz_at_promail.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 12:21:31 MET

mam przed sobą bardzo ciekawe urządzenie do wyzwalania
niekontrolowanej agresji.
Modem wewnętrzny Zlotrix 33600, rożłącza się przy każdej próbie
podłączenia do internetu. Ciekawostka polega na tym, że na innych
komputerach ten sam modem działa bezproblemowo. Próbowałem wszelkich
rozwiązań, zmian irq itp. łącznie z reinstalacją windy - i nic. W
kompie nie ma żadnych dodatkowych urządzeń poza wymaganymi ;-)))
Łączy się również bez zerwań przez term95 w samym dosie.

Komputer to 486 dx4 120MHz,
karta graficzna miro na S3 (vlb).
Może jakieś sugestie, byłbym wdzięczny.
pozdrawiam wszystkich