Re: ATARI !!!

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 16:42:55 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Sat, 15 Jan 2000 01:47:11 GMT
is the real date, tomekm_at_ikp.atm.com.pl (Tomasz Murawski) has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>Zgadzam sie mimo ze kolega od Atari ;-)
>Dzisiaj juz i uzytkownicy i programisci ni ci...
>Te pytania w I-necie, gdzie ludziom sie nie chce przeczytac
>co maja pod F1, a czlowiek sam do wiekszosci dochodzil...

Hehe, stare dobre czasy... Nawet ja, typowy antyprogramista, na VC-20
i C-64 popelnilem pare programikow (jakies nedzne proby losowego
typowania liczb w Totolotku w BASICu :-)))), a na PC z wlasnej
nieprzymuszonej woli tylko 1 (jeden) w C - prymitywny, ale dzialajacy
crack do SciTech Display Doctora... :-))) Mam nieodparte wrazenie, ze
wraz z era pecetow nastala era komputerowego bydla... :-)) :-((((
Bo jesli PC przestal byc terra incognita, a jest juz takim samym
narzedziem jak wiertarka czy odkurzacz, to komu sie chce byc guru od
odkurzaczy? :-)) :-(((((

BTW. proponuje konkurs na najdluzsza liste posiadanych komputerkow
(bez pecetow oczywiscie). Ja mialem:
- Commodore VIC - 20 (ciagle zalega mi w szafie :-)))
- Commodore C - 64 (ach, te noce nieprzespane, Yie Ar Kung-Fu.. :-))))
- Amiga 500 (pozyczona na pol roku od qmpla :-)
- Amiga CDTV (mam od niedawna, robi mi za CD w wiezy :-) i czasem Pong
i PP Hammer :-)))))

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.