Odp: ATARI !!!

Autor: Witek (604488525_at_eranet.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 21:14:52 MET

> - Ja mialem:
> - Commodore VIC - 20 (ciagle zalega mi w szafie :-)))
> - Commodore C - 64 (ach, te noce nieprzespane, Yie Ar Kung-Fu.. :-))))
> - Amiga 500 (pozyczona na pol roku od qmpla :-)
> - Amiga CDTV (mam od niedawna, robi mi za CD w wiezy :-) i czasem Pong
> i PP Hammer :-)))))

- Unipolbrit (pozyczony ze szkoly na 1 mies., jakies 10 lat temu)
- ZXSpectr. - pozyczony od qmpla, spalilem interfeace'a (Kempston, czy jakos
tak), zostal juz u mnie
- ZXSpectr z zajechana guma, praktycznie nigdy nie sprawny
- Atari 800xl, otrzymany w darowiznie od kuzyna
- C=64 (byla alternatywa, kupuje klawisz albo kompa)
- A500, z biegiem czasu przerabiana, lutowana, rasowana, az padla (ale
zmartywychwstala za sprawa qmpla z serwisu u ktorego na zlomie wyladowalo
kilka sztuk tego kompa - zamienilem "Garyego" i jest ok)
- 486dx4/100 (teraz tylko obudowa mi zostala)
- Cel300