Re: ATARI !!!

Autor: Tomasz Murawski (tomekm_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 02:47:11 MET

On Thu, 13 Jan 2000 16:41:36 GMT, "Krzysztof Kucharski"
<szpunk_at_friko6.onet.pl> wrote:
>Chodzi mi o cos innego: o atmosferę tamtych dni.
>O pasję odkrywania, uczenia się.
>O chęci (i siły) umożliwiające 20-30 godzinne sesje
>ze sprzętem...
>O radosć, jaką dawało praktycznie wykorzystanie
>poznanych wiadomosci...
>Ówczesnej pasji, zaangażowania współczesne PC-ty
>niestety, nie mogą już wywołać (przynajmniej u mnie).

Zgadzam sie mimo ze kolega od Atari ;-)
Dzisiaj juz i uzytkownicy i programisci ni ci...
Te pytania w I-necie, gdzie ludziom sie nie chce przeczytac
co maja pod F1, a czlowiek sam do wiekszosci dochodzil...

>Krzysztof Kucharski (były użytkownik 800-tki XL ...)
Tomasz Murawski (byly uzytkownik ZX Spectrum ;-))