Re: Odp: ATARI !!!

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 00:44:03 MET

On Thu, 13 Jan 2000 16:41:36 GMT, "Krzysztof Kucharski"
<szpunk_at_friko6.onet.pl> wrote:

>Witajcie !
>
>Chodzi mi o cos innego: o atmosferę tamtych dni.
>O pasję odkrywania, uczenia się.
To bylo to. Czlowiek dorastal razem z komputerami. Najpierw 8bit, 16 a
teraz...

>O chęci (i siły) umożliwiające 20-30 godzinne sesje
>ze sprzętem...
i n-ta probe wczytania czegos z szajsowatego XC12 na Atari.

>Ówczesnej pasji, zaangażowania współczesne PC-ty
>niestety, nie mogą już wywołać (przynajmniej u mnie).
U mnie kiedys to byla radosna pasja, teraz najczesciej praktyczne i
profesjonalne stosowanie.

>Mikrokomputery spowszedniały, straciły urok wielkiej
>nowosci, stały się narzędziem codziennej pracy.
Jak uzywalem Amigi to bylo cos. Jakas aura wokol komputera, radosna
tworczosc. Teraz wlaczam blaszaka - jakbym wzial do reki mlotek.
Narzedzie i nic wiecej.

>Cos odeszło nieodwracalnie ...
Ale my to pamietamy i to sie liczy.

>Pozdrawiam !
>Krzysztof Kucharski (były użytkownik 800-tki XL ...)

Ja rowniez
GLide (byly uz. 130XE)