Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 00:43:52 MET

On Thu, 13 Jan 2000 18:19:16 GMT, "Bankowy" <arpad_at_polbox.com> wrote:

> [...]
Kolega Wojtek juz Ci chyba wyjasnil? ;-)
Jak pamietsz zapewne wczesniej mialem Lucky Stara na ukladach VIA - na
tej plycie wyniki odstawaly od BXa o 10 do nawet 15% w Q porownojac do
BH6.

>nie rozumiem cytowanego przezemnie Twojego zdania... Piszesz ze jest do (do
>d... ?) Ale dlaczego co masz do niej oprócz tego ze byc moze kiepsko sie
>kreci?...
A czy to tak malo? Poza tym od kieby STB zostalo wykupione przez 3DFxa
to nie ma do tej kart nowych sterow. Dla mnie ma to istotne znaczenie,
bo Messiach nie chodzi na detonatorach. (podobno jest to wlasnie wina
sterow - kumpel mial w pracy podobnie dopoki nie zainstalowal
sterownikow od Diamonda). Jutro bede mial w domu V550 to sprawdze i
przy okazji porownam predkosc z STB.

Pozdrowka
GLide