Re: Jaki duży monitor?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 16:37:10 MET

Dnia Tue, 11 Jan 2000 18:11:18 GMT, Radoslaw Sokol napisał(a):

[ciach]

>Jakie monitory 17" do 1500 zł znam:

[...]

> - Daytek 17" - 70 kHz odchylania, brak regulacji temperatury kolorów

Jeeeez, nawet nie wymawiaj tej nazwy!!!!!
To jest najgorszy szmelc na rynku monitorów, jaki kiedykolwiek gdziekolwiek
się pojawił!!!
Naszej uczelni ktoś podarował 2 lata temu 6 komputerów z tymi tragicznymi
"monitorami"... mniej więcej co dwa tygodnie jeden z monitorów szlag trafiał
i lądował na miesiąc w serwisie. Do tej pracowni zaglądam rzadko, ale
ostatnio widziałem że zamiast dwóch dayteków stały jakieś zastępcze 15"
monitorki :)

> mieć kartę z regulacją temperatury kolorów i obejrzeć dokładnie
> obraz w wysokich rozdzielczościach przed zakupem. Około 1000 zł

Jak ktoś już koniecznie chce kupić to gó..o, to niech zrobi "test dayteka".
Polega to na odpaleniu linuxa, puszczeniu X-ów na 1024x768_at_85Hz, a następnie
5-10 razy przełączać się na konsolę tekstową i z powrotem do X-ów. W 90%
masz zagwarantowany pad monitora ;)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |