SCSI - jak z terminacją?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 16:37:09 MET

Witam!

Mam taką sytuację:
Kontroler SCSI Tekram DC-395U. Do niego podpięty zewnętrznym kablem skaner,
a na wewnętrznym kablu podpięta nagrywarka.

Zastanawiam się nad kupnem CD-ROMu, jako że mój Hitachi już ledwo dyszy.
Skoro jest już nagrywarka, to czemu nie CD? Tak więc pewnie dokupię sobie
cd-rom na SCSI.
I tu pojawia się problem: Jak rozwiązać sprawę terminatorów? Rozumiem, że
dopóki na taśmie jest jedno urządzenie, to nic się nie dzieje... Jeśli
dojdzie drugi sprzęt, to czy będę musiał dokupić jakiś terminator? Niemile
wspominam problemy z kupnem zwykłego zewnętrznego kabla SCSI, więc na myśl o
kupowaniu jakiegoś bliżej niezidentyfikowanego terminatora przechodza mi
ciarki po plecach... :)

Pomożecie? :)

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |