Re: SCSI - jak z terminacją?

Autor: Lucjan (lucjan_at_procesor.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 17:06:40 MET

Po prostu podpinasz CD-ROMa pod nagrywarka. Jesli ta dziala to ma juz
terminacje wlaczona. Lepiej wlaczac terminacje na nagrywarce niz na
CD-ROMie.
Wiecej informacji na: http://www.free.com.pl/igknews/scsi/inside_scsi.htm
UWAGA! Strona na dniach zninkie i pojawi sie na www.dysk.com.pl

Lucjan - www.procesor.pl