Re: Gdzie te tanie nagrywarki (Teac x6x24 za 790, Plextor x6x4x32 za 1450)?

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 08:36:31 MET

Thu, 13 Jan 2000 09:15:20 GMT, Beerman <beerman_at_provider.pl> raczył
był napisać:

>Na postach dotyczacych nagrywarek czasto widze bardzo niskie ich ceny.
>Np. mowicie, ze Plextor 8x4x32 kosztuje 1450 (w moim miescie rlextor
>x4x20 kosztuje z vatem 1900) co jest dla mnie cena wrecz bardzo niska.
>Rowniez widze ze Teac x6x24 kosztuje 730-790 pln (u mnie 999)
>Czy mozecie podac mi w jakich misatach i w jakich sklepach (najlepiej
>z numerem telefonu) znajduja sie takie tanie recordery.

Najpierw odwiedziłem stronę http://friko6.onet.pl/kat/cennikpc/ {cena
1200 z haczykiem, wersja OEM} , ale jestem uprzedzony do sprzedaży
wysyłkowej, poza tym firmy nie jestem pewien...

Schodziłem kilka dni temu Bydgoszcz, by {póki co tylko informacyjnie}
dowiedzieć się po czemu są właśnie Plextory 8432 {ATAPI}. I oto
wyniki:
Sklep No1 i jemu podobne - na zamówienie {czyli cześć pracy, ceny nie
podamy, ewentualnie cię złupimy}
Sklep No2 - 1600 zł z groszem.
Sklep 100 metrów dalej - 1430 zł, tylko brać.
Sklep baaardzo egzotyczny - dziubuś robi ogromne oczy, łapie karpika
"Plextor? To firma jakaś?" - dziękuję bardzo, nie mamy o czym gadać.
Sklep, o którym wiem, że jest drogi - widzę pudełko po starszym
Plexie, facet mi melduje, że kosztował 20 baniek, więc ten, o którego
pytałem będzie pewnie też tyle kosztował. Dziękuję, do widzenia.

Najczęściej jednak słyszałem, że albo na zamówienie, albo... sklepy
nastawiają się na sprzedaż tanich modeli {króluje LG}

Tak więc widzisz, bywa różnie...

Jeżeli się zdecyduję, to wolę dodać dwie setki i mieć sprzedawcę pod
nosem niźli jakiegoś garażowca pod telefonem...

--
Pozdrówka
Grzegorz