BIOS IBM'a

Autor: Tomasz 'KraK' Krakowski (krak_at_katowice.banpol.com.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 08:21:12 MET

Witam!
Mam problem z BIOS'em IBM SurePath 1994 , mianowicie chodzi o to ze nie mam
zielonego pojecia jak w nim dostac do jakich kolwiek ustawien....Owszem moge
sobie poogladac co sobie wykryl ale zeby cos zmienic nie ma szans. Denerwuje
mnie delikatnie, haslo zalozone ( sprzet jest zlomowany z banku :-))) )
przez jakiegos misia, oczywiscie znam je ale nie mam ochoty go ciagle
wpisywac. W koncu jakos gostek musial to zalozyc?!?!?!
Jesli ktos ma jakies sugestie bylbym wdzieczny za rade ( Tak,Tak wiem ze
komp sie nadaje na zlom ale mozna to jeszcze wykozystac).
Acha nie mam dokumentacji plyty wiec nie mam pojecia ktore jumperki zwierac
aby go zresetowac (BIOS'a oczywiscie).

--
Tomasz "KraK' Krakowski
krak_at_katowice.banpol.com.pl