Re: Gdzie te tanie nagrywarki (Teac x6x24 za 790, Plextor x6x4x32 za 1450)?

Autor: Beerman (beerman_at_provider.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 13:53:52 MET

On Fri, 14 Jan 2000 07:36:31 GMT, Grzegorz Góra
<grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Najpierw odwiedziłem stronę http://friko6.onet.pl/kat/cennikpc/ {cena
>1200 z haczykiem, wersja OEM} , ale jestem uprzedzony do sprzedaży
>wysyłkowej, poza tym firmy nie jestem pewien...

Masz racje. Ja tez nie jestem. Jesli jeszcze z jakiegos znanego sklepu
(netseller, commpol) to tak, ale od jakiegos goscia co ma strone na
friko.o.qpa.reklam czy slowboxie. Nie, dziekuje

>Schodziłem kilka dni temu Bydgoszcz, by {póki co tylko informacyjnie}
>dowiedzieć się po czemu są właśnie Plextory 8432 {ATAPI}. I oto
>wyniki:

>Sklep 100 metrów dalej - 1430 zł, tylko brać.

Mozes mi podac co to za sklep i jego adres lub numer telefonu. Bylbym
Ci bardzo wdzieczny gdyz mieszkam w bydgoskim i z wolalbym kupic w
sklepie niz wysylkowo.

>Jeżeli się zdecyduję, to wolę dodać dwie setki i mieć sprzedawcę pod
>nosem niźli jakiegoś garażowca pod telefonem...

Szczgolnie z nagrywarkami, ktore jak wiemy niezadko nawalaja.

Beerman
e-mail : beerman_at_provider.pl
icq uin : 37186302