Re: Odp: Jaka nagrywarka 700-900 zł ?

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 00:36:09 MET

Sam sobie odpowiedziales:-)) "Doswiadczenia wiekszej grupy ludzi" - gdyby zrobic
statystyke na tej liscie to gora sa Plextory i Teac'i. Ja mam Teaca i byl to
swiadomy wybor - bylo podobnie - wszyscy doradzali+pozytywne doswiadcznia moje z
cd-rom'ami tej firmy. Pewnie podobnie jest z Plextorami. Poza tym byc moze jest
jakas tajemnica tych firm w produkcji dobrego sprzetu w tym zakresie... Nie wiem
- nie znam sie na tyle:-)

Pozdrawiam

wn