Odp: Jaka nagrywarka 700-900 zł ?

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 17:00:51 MET

> [...] - bylo o monitorach. Nie interesowalem sie na tyle monitorami, zeby
> prowadzic na ich temat dyskusje. Pozostaje mi wierzyc Ci na slowo ;))
Warto sie interesowac nie tylko monitrami LG ale takze innymi produktami tej
firmy aby sobie wyrobic na jej temat zdanie.LG jest tym w swiecie
elektroniki czym Daewoo w swiecie motoryzacji=> chłam.

> za
> Gdzie sa te "sygnaly" ?
Na tej liscie. :-)

> Chcialbym .... naprawde .... tylko zeby kosztowal 1000 zl ... :/
Plextor jest cholernie drogi - to fakt.

> Mozna napisac tez tak: "pentium jest do d..., a CD-R ok". Zalezy od punktu
> widzenia.
O CPU trudno powiedziec ze jest do d... a o CD-R LG mozna bez problemu.

Quaka

> Masz zdrowie ... w Q2 na P233MMX - ehhh.
Przy Voodoo 3 chodzi w 1024x768 nawet na P133 ale ty o tym nie mozesz
wiedziec. :-)))
Nie zawsze kupno nowego CPU rozwiazuje wszystkie problemy, czasem wystarczy
tylko troche RAMu albo lepsza karta grafiki.

Mitsumi.

> Chyba ze go upuscil ;))
No nie, przykłady padnietych Teaców zdarzaja sie coraz czesciej- tzn
widziałem ze trzy posty ze cos komus nie działało w tej nagrywarce.Wydaje mi
sie ze histria z niezawodnymi Teacami moze sie powtózyc tak jak kazdy pół
roku temu chwalił Yamahe 4416 a teraz juz sie takich postów nie spotyka.
:-)Mój znajomy tez ja kupił i działała mu przez 3 miesiace teraz ma Teac'a i
narazie jest zadowolony. Zobaczymy jak długo.

> Czyli bede musial zaczekac 3 lata na te skrzynke piwa ? :)
Ja mam wieksze szanse ze mój HP wytrzyma dalsze 3 lata niz ze twoja LG
dozyje tak sedziwego wieku. :-)
Ale zakład stoi jak za 3 lata napiszesz ze masz działajacego LG to go
obejzymy i skrzynka piwa jest twoja. :-)

> Nie napisalem, ze uwazam, ze robi dobry sprzet. Napisalem, ze nie mam im
> nic do zarzucenia :)))
A to co innego. ;-)))

> Zgadzam sie ... jak kupowalem LG to nie bylo w ofercie tej hurtowni
zadnego
> teac'a. Jak mi siadzie LG to kupie teac'a ale poki co wszystko jest ok
wiec
> cieszmy
> sie tym co jest i nie myslmy o tym co bedzie :)) Jeszcze mam ponad 8
> miesiecy
> gwarancji na nagrywarke wiec jest spox ... a co bedzie po tym czasie to
sie
> zobaczy.
Tak sie składa ze mam CD-ROM LG x32 i działał super przez 12miesiecy kupiłem
go w VI 98r. To były pierwsze CD x32 LG i musze powiedziec ze gdym z niego
nie kozystał tak jak to robie tzn 24h/dobe czyta sobie płytki z mp3 i
CD_audio to pewnie by dalej działał. Problem z nim polega na tym ze czyta
wszystkie płyty nagrane przez nagrywarke ale ma problemy z niektórymi
tłoczonymi płytkami a wogóle nie czyta CD tłoczonych przez piratów. Po za
tym jak sie rozgrzeje to nie czyta takze BTC (z rezta wcale sie nie dziwie)-
niektóre CD-ROMy w tym przypadku w ogóle nie wykrywaja płyty. :-)
Ogólnie nie mam mu wiele do zarzucenia -zapracował juz na odpoczynek. Tylko
ze to ponoc najlepsza seria LG, ani późniejsze ani x24 nie były tak
niezawodne wiec chyba to tez o czyms swiadczy.
> P.S.
> Nie mozemy uogolniac, ze wszystkie nagrywarki, CD-ROMy itd itp. danej
firmy
> sa do
> kitu. Zawsze mozna trafic na egzemplarz, ktory wytrzyma bardzo dlugo i
> analogicznie na
> egzemplarz co padnie po kilku dniach. To jest tylko kwestia jak duze jest
> prawdopodobienstwo ze trafimy na egemplarz "szczesliwy". Powiedzmy dla
> Plextora
> to jest 99%, teac 80% itd. itp. Chyba nie napiszesz ze w LG ten procent
> wynosi 0%
Oczywiscie ze tak, ale te 99% do plextora to lekka przesada za mało ludzi
kupuje ten model aby cos wiecej o nim powiedziec. Fakt ze najmniej awaryjne
narazie sa plextory jest bez sporny.

> Nigdy nie jest 0 i nigdy nie jest 100%.
> A jak chcesz wiedziec to ja trafilem w ten "szczesliwy" :))))))))))
Nie mów chop, jeszcze moze ci do tych 12 miesiecy 3 razy sie popsuc.

--
Pozdrawiam