Odp: K6III-400 overcloking

Autor: Piotrek (piotrek_at_cds.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 23:56:12 MET

| Jak taka cienka karta to sie nie dziwie ... mam TNT2 U i nie narzekam
| na AGP ... dla mnie jest duzo lepsze niz PCI ...
Jakto - i nie odpala sie na PCI-41 ?
Jesli jest na AGP to przeciez szybkosc PCI sie nie liczy (?)
Pozatym - w takiej starej plycie (tej twojej - o ktorej pisales) nie powinno
byc AGP. Moze nie jest taka stara na jaka wyglada ;)

| Z wlaczonym UDMA ??
Oczywiscie!!!
W biosie oraz w Winzgrozie poprzez "ViaDmaTool" i wszystko smigalo. Jednak
kiedy odkrylem, ze moj stary dobry intelek chodzi na FSB-100 to go tak
ustawilem i zostawilem :)

| Nie chodzi o slot1 czy socket370 ... chodzi o BXa ... tylko takie
| plyty pod p2 trawie ;))
Ja trawie tylko Abity i Asusy ;)

| Po co zaraz p3 ?? No ale jakbym mial kase pewnie tez bym kupil ...
No, bynajmniej nie do gier. Mam wiecej roboty na kompie niz moglo by sie
wydawac a biedny intelek 285 wydaje sie juz nie wyrabiac ;) Do gierek to
wystarczyl seler.

------
Pozdrawiam, Piotrek
http://piotrek.cds.pl