Re: Plik dyskietka uchwyt sterownik odnosnik i dziesiatki innych wyszly

Autor: Maup (kumor_at_cat.tarman.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 23:59:55 MET

MGB napisał(a):

> np. dwumlask mysza :)

Tia... Pamietam, że czytałem kiedyś podręczniki infromatyczny (chyba o Lotusiu
1-2-3). Jego autorem był jegomość o nazwisku Klik. Oczywiście nie zdecydował się na
uzywane już wtedy w języku potocznym "klikanie" myszką - według niego myszka się
*TUPAŁO* (!) :)))

BTW - ja też chcę wiedzieć, jak się poprawnie przekłada prompt na język
Mickiewicza, Słowackiego i innych :>>

--
UIN: 46254452 ======================== Piotr M. Kumor