Re: K6III-400 overcloking

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 00:34:21 MET

On Mon, 10 Jan 2000 23:01:41 +0100, "Piotrek" <piotrek_at_cds.pl> wrote:

>Powinna sobie z tym poradzic STB Velocity128 4mb. Sam mam cos takiego na AGP
>i szczerze mowiac baaardzooo zaluje. AGP to totalna kicha - to straszne, ze
>teraz wszystko na to robia (moze poprawili juz konstrukcje tego slotu bo w
>wersji takiej jak umnie, czyli AGP2x to totalne gowno!) - chodzi o tragicznie
>wolne kopiowanie textur grafiki z RAMu do Karty :-((((
Jak taka cienka karta to sie nie dziwie ... mam TNT2 U i nie narzekam
na AGP ... dla mnie jest duzo lepsze niz PCI ...

>Co do dysku to z
>PCI-41 u mnie bardzo dobrze radzi sobie "Caviar 36400 dma/33" - bardzo sobie
>go chwale juz od 2.5 lat!
Z wlaczonym UDMA ??

>Kup cos na Slot-1 bo podobno z tym 370 chyba cos jest nie tak.
Nie chodzi o slot1 czy socket370 ... chodzi o BXa ... tylko takie
plyty pod p2 trawie ;))

>Tak jak ja :)
>Ostatnio chcialem kupic K6-III 500 ale zmienilem zdanie i zbieram na
>P-III albo K7
Po co zaraz p3 ?? No ale jakbym mial kase pewnie tez bym kupil ...

>...Lepiej nie :P
nie musisz mi mowic ... pewnie skoluje jakiegos podkrecalnego celka300
lub 366, albo p2 300 czy 333 ....

>A tak wogole to chyba zeszlizmy z tematu glownego czyli "Podkrecanie
>K6-III" :-)
Niestety ;))

pzdr,
Dentarg