Odp: Jaka nagrywarka 700-900 zł ?

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 17:26:04 MET

Użytkownik JFB <jfb_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:857gbp$fdk$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> jw. do celów "domowych", najwyżej 2-3 płytki w tygodniu
> jaką polecacie ? (i dlaczego jeśli można)
Do domowego uzytku proponuje kupic uzywana HP 6020 x2 tyle ze nie obsługuje
CD-RW ale jej cena to około 500zł z jakims badziewnym kontrolerem SCSI jak
do tego dokupisz jakis Tekram SCSI to bedziesz miał za 700zł. Napewno
wytrzyma dłuzej niz jakis syf z rodzaju Mitsumi czy LG. Ja mam juz ja od 96
roku i nagrywałem po 30-40płytek tygodniowo a teraz po 5 i nadal sie
swietnie trzyma. W niektórych modelach nalezy przeczyscic soczewke raz na 2
lata ja ja czysciłem miesiac temu po raz pierwszy od 96roku. Ponadto
soczewka jest szkalana co dodatkowo podnosi jej długowieczniosc. Jeżeli
chcesz cos szybszego to proponuje albo Teaca albo Plextora ten ostatni z
CD-RW. Tyle ze koszt przewyzszy deklarowana przez ciebie kwote. Mozesz takze
kupic inna nagrywarke HP np 7010 czy 8020 ale juz w tej kwocie za SCSI
bedzie ciezko sie zmiescic. Do lepszych nagrywarek naleza takze Yamahy ale
ostatnio ponoc coraz czeciej padaja kilkumiesiczne egzemlaze 4416 wiec nie
polecam. Lepiej kupic uzywanego Mercedesa niz nowego malucha tak wiec nie
kupuj LG ani Mitsumi.

--
Pozdrawiam