Re: Karta TV a CALAL +

Autor: Andrzej Lawa (lawa_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 20:41:46 MET

Piotrek <piotrek_at_cds.pl> in <386e81f8_at_news.vogel.pl> wrote:

> - Chcial bym aby miala sprzetowy tuner FM stereo.

A widziałeś kiedyś tuner programowy? ;-P

> - B.Chcial bym aby miala tuner NICAM do TV stereo ale wiem, ze takich
> prawie na rynku nie ma :-(

Hmmm... Czasem się trafiają, ale wtedy nie mają stero A2 (analogowego).
Dlatego sugeruję zakup jakiejś karty z radyjkiem i tunerem TV mono (np. AVer
TV Phone) i dokupienie i domontowanie do niej uniwersalnego dekodera stereo
(wydatek rzędu 100-150 PLN)

> Mam dosc kiepski sprzet - iP250mmx + 64mb, jaka karta byla by najlepsza do
> tego staruszka i oczywiscie najlepsza w dekodowaniu C+ ????

To już nie jest kwestia karty, ale oprogramowania.

Patrz: http://tvmania.pl