Odp: Nagrywarka pytanie

Autor: Masterboy (tymek_at_public.rz.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 17:36:18 MET

> Kiedyś ktoś tu opowiadał, jak człowiek z serwisu polecił mu
> owinąć nagrywarkę Philipsa folią aluminiową, aby pozatykać
> szpary w obudowie :) Ja bym to widział trochę mniej drastycznie --
> -- przy małym użyciu nagrywarki wystarczyłoby tak ułożyć środek
> komputera, by cyrkulacja powietrza nie miała prawa iść bezpośre-
> dnio przez wnętrze napędu, ale tylko trochę chłodziła obudowę.
> Przy większym użyciu może być konieczne dodanie wiatraczków
> dmuchających prostopadle do napędu -- chłodziłyby wtedy obudowę
> nie dmuchając ani ciągnąc powietrza przez napęd.

No dobra a skad wiesz jak powietrze przebiega wewnatrz obudowy po jej
zamknieciu?
Moj kumpel zrobil tak:
Wyprowadzil na zewnatrz obudowy kabel zasilajacy, tasme od kontrolera i jak
chce nagrywac to podpina nagrywarke na chwile, robi co trzeba i potem
spowrotem odpina. Gdy jej nie uzywa to trzyma ja w worku
antyelektrostatycznym. Nagrywarke ma juz 3 lata (jakis starszy philips).