Re: Odp: Nagrywarka pytanie

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 22:15:26 MET

A w mojej nagrywarce (teac) jest "uszczelka" przy wylocie tacki (natomiast w
cd-romie teac jej nie ma). Widac producenci jakos dbaja o ta kwestie. Nie
przygladalem sie zbytnio czy naped ma jakies inne szpary - ale ta uszczelka z
pewnoscia cos daje bo tam, jak zauwazylem w cd-romie, zbiera sie sporo kurzu

Pozdrawiam

wn