Odp: Nagrywarka pytanie

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 17:26:08 MET

> Jak myslicie, czy mozna uzywac nagrywarki tak jak napedu CD-ROM.
> w komputerze ktory mam w tej chwili jest nagrywarka, a brak napedu
> CD-ROM. Czy ten sposob pracy moze zaszkodzic nagrywarce?
> Co o tym myslicie prosze o rade, zostawic tak jak jest czy dokupic
> CD-ROM.

Jesli kupisz pozadna nagrywarke firm Teac, Plextor, HP czy Yamaha to czemu
nie a jezeli masz LG czy Mitsumi to bym raczej tego unikał. Nagrywarka jest
zwykle 5x drozsza od CD-ROMu ale to nie znaczy ze masz na nia dmuchac i
chuchac. Kupiłes ja i ona ma pracowac, gdyby producenci nie przewidywali ze
bedzie uzywana jako CD-ROM to by takiej opcji nie udostepniali. Ja np uzywam
swojej do odczytu muzyki audio bo daje o wiele lepszy dziwek niz CD-ROM a ze
tak robie juz od 4 lat i nic mojej poczciwej HP nie jest to znaczy ze i
tobie przez to nie powinna pasc.

--
Pozdrawiam