Odp: zoltrix, podkrazone oczy i zdemolowane mieszkanie

Autor: szymon (szymony_at_go2.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 14:21:49 MET

Użytkownik Slawomir Baginski <odyseusz_at_promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38786bcc.120349_at_news.icm.edu.pl...
> mam przed sobą bardzo ciekawe urządzenie do wyzwalania
> niekontrolowanej agresji.
> Modem wewnętrzny Zlotrix 33600, rożłącza się przy każdej próbie
> podłączenia do internetu. Ciekawostka polega na tym, że na innych
> komputerach ten sam modem działa bezproblemowo. Próbowałem wszelkich
> rozwiązań, zmian irq itp. łącznie z reinstalacją windy - i nic. W
> kompie nie ma żadnych dodatkowych urządzeń poza wymaganymi ;-)))
> Łączy się również bez zerwań przez term95 w samym dosie.
>
> Komputer to 486 dx4 120MHz,
> karta graficzna miro na S3 (vlb).
> [...]

Sprawdzałeś na innych komputerach, ale na jednej linii czy też na innych. Ja
miałem ten sam problem ale od początku wiedziałem że winna jest temu
telekomuna bo przez pierwsze dwa miechy użytkowania wszystko było Ok, a
p?póżniej szlak wszystko trafił i modem zrywał połączenie przy negocjacji
(wykręciłem tak 200 złociszy).Następny miesiąc spędziłem na świętej wojnie z
monopolistą, a następne dwa na zwrot zagrabionej kasy. Teraz chodzi na 24-26
i to też wina łącza bo sprawdzałem kilka innych modemów (różnistych panie i
z wszelkimi możliwymi konfiguracjami) i też więcej nie wyciągnołem. Uffffff
ależ siem rozpisołłł.

--
  pozdrawiam
  szymon