Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 00:06:47 MET

On Tue, 04 Jan 2000 20:38:03 +0100, ALGI <planes_at_ulgo.koti.com.pl>
wrote:

>A to zmienia postac rzeczy :) "Pozdrow" go takze ode mnie ;)))
Ok .... ale jeszcze scannera nie skonczylem budowac, wiec moge miec
kolopoty ze zlapaniem ... chyba ze jakis mily Predator mi pomoze ??

>No ale zawsze znajda sie "myslacy inaczej" i wszystko diabli wezma :(
Pech .......

>coz... oprocz kropek nie moge sie wyzbyc ogolnie usenetu.... co poniektorzy
>twierdza ze spedzam w usnecie okolo 28h/dobe ale to wcale nie prawda ;)))
>{spedzam 28 i 1/2 ;)))) }
Online tyle spedzasz ?? ;))

>Czytalem na stronie ze jednak tak.... czy nawet w FAQ/readme bylo....
Ok, wierze Ci, ale jak dziala sobie to nie wyglada mi na obciazacza
ramu ... oprocz tego ze zajmuje 12-16mb ;))

>Nie... tutaj z kompem na pewno jest cos nie tak... te Mhz powinny cos
>wiecej dac... no i dlaczego to cholerstwo sie tak grzeje......
ja tez nie wiem ... ale juz za pozno ... zostaje z tym prockiem ...
bede walczyl oczywiscie, dzis udalo mi sie nowym setk6v3 odpalic jakas
tam nowa opcje w procku .... ale to bylo zwiazane cos z odczytem i
zapisem do ramu karty graf ... wiec system raczej nie przyspieszyl ...

>az tak? watpie....
jak bede mial czas to zmniejsze na 1,8 ... pewnie to i tak bedzie
wiecej ...

>zaraz... a FIC-503+ ile ma SIMow? cholera.... nie pamietam
>ale na pewno sa plyty SS7 co maja 4SIMM + 2DIMM... kiedys planowalem zakup
>AMDka i rozgladalem sie za plytami (i tez mialem SIMMy) i jakies taki plyty
>znalazlem....
>Moze na amd3dnow.cavern.pl (czy jakos tak) znajdziesz model takiej plyty...
>tam gdzies sa opisy/ specyfikacje...
Oj nie chce mi sie wrzucac kasy w tego kompa, wole sobie kupic cos do
swojego ... no ale jak znajde jakos bardzo tanio uzywana plyte pod
k6-2 to moze ....

pzdr,
Dentarg

--