Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 21:48:15 MET

Dnia Wed, 05 Jan 2000 00:06:47 +0100, Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl>
napisał(a):

>Ok .... ale jeszcze scannera nie skonczylem budowac, wiec moge miec
>kolopoty ze zlapaniem ... chyba ze jakis mily Predator mi pomoze ??
Eeee.. Predatorek juz AFAIR nei zyje.. jakis tam Szwarc go zalatwil ;)))

>Online tyle spedzasz ?? ;))
niestety w domciu modem wiec off-line :(
Ale mam zajebisty czytnik akurat do off-line wiec do newsow jest OK :)
ale sciaganie plikow itd sux :(

>Ok, wierze Ci, ale jak dziala sobie to nie wyglada mi na obciazacza
>ramu ... oprocz tego ze zajmuje 12-16mb ;))
no a probka zajmuje ~340KB - a wiec musi tam niezle z tego mieszac miedzy
powiedzmy kilkoma buforami ktore tam sobie utworzy no nie? (of koz minus
program)

>jak bede mial czas to zmniejsze na 1,8 ... pewnie to i tak bedzie
>wiecej ...
napisz czy cos to dalo w zmniejszeniu temp proca...

>Oj nie chce mi sie wrzucac kasy w tego kompa, wole sobie kupic cos do
>swojego ... no ale jak znajde jakos bardzo tanio uzywana plyte pod
>k6-2 to moze ....
coz.. trzeba szukac pewnie na jakiejs gieldzie albo od kogos kto sie
wyzbywa... w sumie aby to dzialalo (skoro juz proca kupiles) to warto chyba
te 150zl wlozyc w taka plyte (of koz uzywana)

--
ALGI                       GALERIA SAMOLOTÓW http://planes.koti.com.pl
planes_at_ulgo.koti.com.pl                      http://latajace.skrzydla.com