Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 00:06:49 MET

On Tue, 4 Jan 2000 11:13:16 +0100, "Krzysztof Grad"
<annam_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:

>Tia, mam graficznego klienta fakt i miałem włączoną tę opcję, zmieiłem ją na
>'data anal... always run', zobaczymy jak będzie.
pomoze ... ale lepiej wez klienta konsolowego ... szybszy troche jest.

>Grafika dałą ciała. raczej nie ma co liczyć aby to poszło w tej
>konfiguracji, chyba ze trafisz na super kartę grafiki.
Sporbuje od znajomego porzyczyc matroxa na PCI, u niego na 83Mhz
chodzil spoko ...

>Chyba faktycznie byłoby to lepsze rozwiązanie.
Tylko ze wtedy trzeba jeszcze kupic SDRAM w DIMMach itp ... obudowe
ATX i okazuje sie ze trzeba wywalic 1000 zl ... na razie zostaje przy
tym AMD i sprobuje cos jeszcze z niego wycisnac ...

>noname nie ma nic do rzeczy. Jeżeli obudowa jest otwarta to wiatraczek w
>zasilaczy chłodzi... tylko zasilacz. Powietrze jest zasysane jakby "z
>pokoju". Jeżeli budowa jest zamknięta to zasysanie jest mocno ograniczone i
>wtedy powietrze "wciąga się" wszystkimi możliwymi dziurami, takimi jak
>otwory na dolnej części przodu obudowy oraz stacjami dysków, kieszeniami
>itp. Wtedy masz znacznie większe prawdopodobieństwo że jakiś zabłąkany
>strumień muśnie jakiś radiator lub pamięci i odbierze choć odrobinę ciepła.
Tak jest w teorii ... ale nie w takiej dziadowskiej obudowie ....
chociaz teraz jest zamknieta i chodzi OK ...

>Dodatkowy wentylator, zamontowany w przedniej , dolnej części obudowy
>wdmuchujący powietrze do środka potrafi bardzo obniżyć temperaturę wewnątrz,
>nawet jeżeli masz pełną obudowę kabli.
Nie mia miejsca, a dodatkowy halas wentylatora to juz przesada ... w
moim kompie mam 5 ;)), wiec do nastepnego nie chce mi sie pchac 3 ...

pzdr,
Dentarg

--
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/