Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 20:38:03 MET

Dnia Mon, 03 Jan 2000 19:34:37 +0100, Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl>
napisał(a):

>Aliena tez zaprosze, ale przygotuje wczesniej odpowiedni weapon ;)).
>Zabawimy sie z kolesiem w AvP ...
A to zmienia postac rzeczy :) "Pozdrow" go takze ode mnie ;)))

>Ja twardo licze ;)), na razie cienki jestem, ale nie oszukuje ... nie
>rozumiem oszukiwania w takim projekcie .. i pewnie dlatego nie ma
>zbytnio zabezpieczen przed tym .....
No ale zawsze znajda sie "myslacy inaczej" i wszystko diabli wezma :(

>To kilka osob sie znalazlo ;))
coz... oprocz kropek nie moge sie wyzbyc ogolnie usenetu.... co poniektorzy
twierdza ze spedzam w usnecie okolo 28h/dobe ale to wcale nie prawda ;)))
{spedzam 28 i 1/2 ;)))) }

>Duzo nie zamiata z tego co wiem, zajmuje dosc duzo ramu to fakt.
Czytalem na stronie ze jednak tak.... czy nawet w FAQ/readme bylo....

>Transformaty AFAIK .. ale moze sie myle ... wlasnie liczylem na to ze
>mimo ze kooprocesor cienszy to jednak taka roznica w MHz da mi
>przyrost chociaz 30% ... pomylilem sie niestety ;(((.
Nie... tutaj z kompem na pewno jest cos nie tak... te Mhz powinny cos
wiecej dac... no i dlaczego to cholerstwo sie tak grzeje......

>moze tak ma byc ?
az tak? watpie....

>Mazalem, a wczoraj przeczyscilem radiator i nasmarowalem cooler, jest
>jak nowy ... nadaj goracy jak cholera ... moze plyta nie daje 2,1 ??
>ale wiecej ?? ... nie mam jak sprawdzic ...
no wlasnie... moze tutaj jest "pies pogrzebany"... jak sprawdzic to Ci nie
powiem... musisz zlapac jakiegos elektronika ktory wlozy odpowiednie
igielki gdzie trzeba i czyms to zmierzy....

>Chetnie byl sprawdzil ten procek w jakiejs plycie SS7, moze by
>rzeczywiscie cos pomoglo ? Ale nie widzialem takiej co by miala 4
>sloty pod SIMMy ;((((.
zaraz... a FIC-503+ ile ma SIMow? cholera.... nie pamietam
ale na pewno sa plyty SS7 co maja 4SIMM + 2DIMM... kiedys planowalem zakup
AMDka i rozgladalem sie za plytami (i tez mialem SIMMy) i jakies taki plyty
znalazlem....
Moze na amd3dnow.cavern.pl (czy jakos tak) znajdziesz model takiej plyty...
tam gdzies sa opisy/ specyfikacje...

--
ALGI                       GALERIA SAMOLOTÓW http://planes.koti.com.pl
planes_at_ulgo.koti.com.pl                      http://latajace.skrzydla.com