Odp: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Krzysztof Grad (annam_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 11:13:16 MET

U?ytkownik Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisa3:u6BvOOgyu=hXVODk04EKqTt0yIJQ_at_4ax.com...
> tia ... pewnie masz graficznego klienta i ustawiles ze liczy tylko jak
> sie wygaszacz wlaczy ... ROTFL ... umarlbym chyba jakby mi liczylo
> seti 40 godzin .... na p3 600 liczy mniej niz 8 godzin ...
> szkoda ze SETI nie ma optymalizacji pod SSE i 3dnow ;(((

Tia, mam graficznego klienta fakt i miałem włączoną tę opcję, zmieiłem ją na
'data anal... always run', zobaczymy jak będzie.

> mnoznik jest max .. 6x, 83 moge wlaczyc, ale grafika sie nie odpala
> wtedy ....

Grafika dałą ciała. raczej nie ma co liczyć aby to poszło w tej
konfiguracji, chyba ze trafisz na super kartę grafiki.

> Heh ... to nie moj komp, ja mam celka464 i jest wyjebisty ... chyba
> zaczne pluc sobie w brode ze wymienilem tego p233mmx na AMDka ...
> simy mam 4x16, wiec bym zrobil sobie downgrade raczej, a jakbym mial
> wymieniac plyte to bym kupil sobie LXa za 150 zl, p2 266 i mialbym
> duzo mniej problemowego kompa ... miala byc wmiana samego procka, ale
> jakos na nic sie zdala chyba ....

Chyba faktycznie byłoby to lepsze rozwiązanie.

> To jest minitower noname ... nie ma tam zadnej cyrkulacji powietrza
> ... zamkniecie zwieksza temterature ... kable zajmuja cale wnetrze
> obudowy ...

noname nie ma nic do rzeczy. Jeżeli obudowa jest otwarta to wiatraczek w
zasilaczy chłodzi... tylko zasilacz. Powietrze jest zasysane jakby "z
pokoju". Jeżeli budowa jest zamknięta to zasysanie jest mocno ograniczone i
wtedy powietrze "wciąga się" wszystkimi możliwymi dziurami, takimi jak
otwory na dolnej części przodu obudowy oraz stacjami dysków, kieszeniami
itp. Wtedy masz znacznie większe prawdopodobieństwo że jakiś zabłąkany
strumień muśnie jakiś radiator lub pamięci i odbierze choć odrobinę ciepła.

Dodatkowy wentylator, zamontowany w przedniej , dolnej części obudowy
wdmuchujący powietrze do środka potrafi bardzo obniżyć temperaturę wewnątrz,
nawet jeżeli masz pełną obudowę kabli.

Pozdrawiam

--
Krzysztof Grad