Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 20:21:15 MET

On Sun, 2 Jan 2000 12:00:13 +0100, "Krzysztof Grad"
<annam_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:

>Z mojego nieweilkiego doswiadczenia (k6-2 350_at_400 przez pól roku) wiem ze
>radiator powinien byc cieply, ale nie powinien parzyc. Moze wiatraczek jest
>za slaby???
Dzis wrzucilem lepszy wiatraczek ... dalej parzy .....

>U mnie K6-2 350_at_400 dawal wyniki ok. 148. Z tym ze ja mialem plyte na MVP3
>oraz SDramy.
To znaczy ze plyta super lamerska jest ....

>zostaw wlaczone.
zostawilem ....

>?????? Dziewiec godzin i trzydziesci minut???? Jaka ty masz setie. U mnie
>liczylo 37 godzin na celku 412 i 44 godziny na K6-2 400. Komputer bez
>dodatkowego obciazenia.
tia ... pewnie masz graficznego klienta i ustawiles ze liczy tylko jak
sie wygaszacz wlaczy ... ROTFL ... umarlbym chyba jakby mi liczylo
seti 40 godzin .... na p3 600 liczy mniej niz 8 godzin ...
szkoda ze SETI nie ma optymalizacji pod SSE i 3dnow ;(((

>Hmm. Niskiej wydajnosci twojego zestawu upatrywalbym w starej intelowskiej
>plycie. Uklady TX maja juz dluga siwa brode, poza tym jest to chipset intela
>z procesorem AMD. Nie jest to zbyt udane malzenstwo.
Okazuje sie ze ten stary Intel mial lepsza wydajnosc ... raczej nie
mozliwe zeby to bylo przez chipset ... Radek mowil ze u niego na
Asusie z jakims chipsetem intela biega super ....

>Jezeli sie da to spróbuj podbic mnoznik, mozesz tez spróbowac 83Mhz, ale z
>tym bym uwazal. Jezeli twoj radiator parzy w palce to najpierw trzeba
>pomyslec o lepszym chlodzeniu.
mnoznik jest max .. 6x, 83 moge wlaczyc, ale grafika sie nie odpala
wtedy ....

>Wiadomo ze wszystko zalezy od kasy, na twoim miejscu rozejrzalbym sie za
>jakas plyta urzywana na MVP3. Za 200 pln powinienes kupic juz calkiem
>porzadna. Prawie wszystkie plyty maja mozliwosc wlozenia simmów (najczesciej
>dwóch) wiec nie musialbys narazie wymieniac pamieci.
Heh ... to nie moj komp, ja mam celka464 i jest wyjebisty ... chyba
zaczne pluc sobie w brode ze wymienilem tego p233mmx na AMDka ...
simy mam 4x16, wiec bym zrobil sobie downgrade raczej, a jakbym mial
wymieniac plyte to bym kupil sobie LXa za 150 zl, p2 266 i mialbym
duzo mniej problemowego kompa ... miala byc wmiana samego procka, ale
jakos na nic sie zdala chyba ....

>Zamknieta obudowa poprawia cyrkulacje powietrza. Mysle ze nawet powinienes
>ja zamknac. Mozesz tez pomyslec o dodatkowym wiatraku w obudowie.
To jest minitower noname ... nie ma tam zadnej cyrkulacji powietrza
... zamkniecie zwieksza temterature ... kable zajmuja cale wnetrze
obudowy ...

>Jeden sie znalazl :))
juz chyba 4 nawet ;))

pzdr,