Re: !!!!!!!!!!!!!!! CO WYBRAC (Dlugie) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Glina (usenet_at_glinski.atomnet.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 22:33:28 MET

> Mam zamiar kupic troche sprzetu do mojego peceta ale nie wiem co wybrac,
> choc mam
> kilka rzeczy upatrzone
>
> CD -ROM : Asus 40 -50 x Jakie sa te CD-romy i czy nie padnie mi po 6
> miesiacach pracy
glosne , ale wporzadku - bywaja tez awaryjne ale jak trafisz dobry
egzemplarz to sa trwale

> Dysk twardy: Okolo 17-20 gb albo Seagate albo Caviar tez nie wiem co
wybrac

ani ten ani ten , bron boze ! tylko Ibm albo Quantum
chociaz w sumie caviar moze byc - ale tylko z seri expert bo te sa
produkowane przez ibm :)

> (Co jest szybsze )
> Plyta glowna tez mam kolejny dylemat co wziac A Bit'a Asusa czy A-Trend'a
ABit - najlepsza do podkrecania i nie az tak droga
asus - klasa ale ma swoja cene
atrend - bywaly dobre i szajs , nie polecam

> Chodzi mi o plyte z mozliwoscia wsadzenia czegos szybkiego za jakis czas i
> najlepiej z FSB 133.
to juz wszystkie nowsze

pozdro . Glina