Re: Win98 i wieszajaca sie drukarka HP820CXi

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 10:21:11 MET

Piotr Jaworski wrote:

> Witam,
>
> Kolejna niewyjaśniona sprawa dotyczy drukarki HP 820CXi, która zawiesza
> się w Windows 98.
>
> Po upgradzie z Windows 95 na 98 każda próba wydruku dokumentu na tej
> drukarce kończy się całkowitym zawieszeniem Windowsa. Po pierwszym
> włączeniu komputera wykrywa drukarkę, ale nie ma do niej sterowników na
> płycie instalacyjnej Windowsa. Instalacja sterowników dostarczonych z
> drukarką (ver 4.5) kończy się pomyślnie, ale każda próba wydrukowania
> czegokolwiek czy też zmiana parametrów druku (np. wybranie trybu econo)
> [...]

Czy nie najprosciej bedzie przywrocic w95? No, chyba ze w98 jest Twoim
zdaniem o tyle lepszy, ze warto nawet wyrzucic drukarke...
A tak powaznie - oprocz powrotu do w95 moze warto sprobowac sciagnac
najnowsze drivery z HP oraz sprobowac zainstalowac w98 "na czysto", tzn.
po wycieciu starej instalacji. Mozan to przeprobowac nawet na dosc malym
HD, rzedu 300-400MB.

Lepsze jest WROGIEM dobrego.

Lepsze znane zlo niz nieznane dobro.

--