Re: Win98 i wieszajaca sie drukarka HP820CXi

Autor: Piotr Jaworski (NOSPAM.jaworski_p_at_bbs.chip.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 05:57:13 MET

On Tue, 04 Jan 2000 10:21:11 +0100, Jerzy Slominski <jason_at_cc.uni.torun.pl>
wrote:

>Czy nie najprosciej bedzie przywrocic w95? No, chyba ze w98 jest Twoim
>zdaniem o tyle lepszy, ze warto nawet wyrzucic drukarke...

Tak, to by chyba było najłatwiej... Tyle, że on już od dawna przymierzał
się na przejście na '98, a ta drukarka powinna działać również w Win '98.
Na nieszczęście na instalce Windowsa nie było do niej sterowników, a
instalacja innych (starszych) modeli też nic nie dała :-(

>A tak powaznie - oprocz powrotu do w95 moze warto sprobowac sciagnac
>najnowsze drivery z HP (...)

Kiedyś już ściągałem dla niego drivery z HP i efekty były takie same.
Poszukam jeszcze raz, tylko że ten model jest już trochę stary i boję się
że nowych sterowników nie będzie...

>Lepsze znane zlo niz nieznane dobro.

No niby racja ;-)

--
Pozdrawiam,
Piotr Jaworski / jaworski_p_at_bbs.chip.pl / PGP ID:1B0AD97D