Re: Problem z ATI Rage 128 & Celeron

Autor: Viki (viki_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 08:55:53 MET


Do plyt glownych jest zawsze dostarczany kompakt z roznymi dodatkowymi
sterownikami, miedzy innymi do AGP. Sproboj zainstalowac takie sterowniki.
Ja mialem podobne problemy z Riva TNT i to pomoglo.

Pozdrowienia Viki.
Sielik <sielik_at_alpha.net.pl> wrote in message
news:38695BEF.9CB34708_at_alpha.net.pl...
> Ok, na początku opis konfiguracji:
>
> 1) Poprzedni sprzęt
> -Płyta główna Zida LX
> -proc PII 333 MHz (nie podkręcony)
> -64 RAM'u pc66
> -karta grafiki ATi RAGE Fury 128 16 MB oem (nie podkręcona 90/90)
> -hdd Fujitsu 10,8 GB Udma66
> -sb live
>
> 2) Nowy sprzęt :)
> -Płyta głowna ABIT BH6 rev 1.1 (różne wersje biosu, obecnie PM)
> -Proc Celeron 366_at_550 2.0v
> -64 RAM'u pc100
> reszta j.w.
>
> Na starszym sprzecie gry chodziły w miare dobrze, oczywiscie jak na ten
> zestaw. Problem w tym, ze po zmianie podzespołow gry dziwnie sie
> zachowują. Generalnie chodzą szybciej, ale wygląda to tak: w jednej
> chwili ~60 fps, a za chwile gra dostaje czkawki i 2 fps i tak w kółko.
> płynnie, zatrzymanie, płynnie, zatrzymanie.... Zmieniałem juz chyba
> wszystko co można było, ustawienia w biosie, sterowniki, ustawienia
> karty, nadal to samo w mniejszym lub wiekszym stopniu.
> Zarówno przy podkreconym procku jak i przy standardowych ustawieniach.
> Nic sie nie wiesza, nie przegrzewa, nie resetuje, po prostu żabie
> skoki :( Jest to widocze praktycznie we wszystkich grach
> wykorzystujących D3D, przy OpenGL (q2,q3,h-l, demko ut) jest ok.
> Czy ktos wie o co tu chodzi?!
> pozdrowienia
> sielik
>
> p.s agp aperture size 32 mb, win98pl
> p.s2 dołożenie ramu nie pomaga!
> p.s3 w 3d marku na tescie heli/adventure jest to bardzo widoczne



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:32:26 MET DST