Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: Tomasz Czapla (czaplat_at_zetokat.com.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 09:57:01 MET

expert napisał(a) w wiadomoœci: <38713C58.1E9E_at_friko.onet.pl>...
>Powolywanie sie na autorytet Papieza w zadnym stopniu nie moze
>stanowic podstawy do agresywnych atakow na autora.
>
>Jezeli nalezysz do innego wyznania, wyznajesz inne wartosci to dyskusja
>jest bezcelowa.

Na szczescie matematyka nie podporzadkowuje sie zadnemu wyznaniu jest
bezstronna i ponadczasowa.
Ale juz mniejsza o to. Caly swiat wie o tym, ze zyjemy w XX wieku. Ty masz
inne zdanie wiec sobie mow co chcesz.
"Nie nalezy obawiac sie tych, ktorzy maja inne zdanie, nalezy obawiac sie
tych ktorzy maja inne zdanie, lecz boja sie go wypowiedziec"
(Napoleon Bonaparte)
Ja sie nie chce juz wlaczac w ta bezsensowna dyskusje, ale chcialbym, zebys
pojawil sie na tej Liscie pod koniec tego roku, moze bedziesz wtedy myslal
inaczej.
Expert, to ze mi Ciebie zal wcale nie jest z mojej strony agresywnym
atakiem. Przeciez pisalem jeszcze w tamtym roku, ze moze uda Ci sie wygrac
jakas sprawe, bo nie tylko papiez mowil o nowym tysiacleciu, ale rowniez A.
Michnik w ostatniej Wyborczej w 1999 roku. Przy czym zdaje sobie sprawe z
tego, ze nie korzystasz jedynie z Internetu, tylko rowniez z innych mediow i
juz niejeden raz obilo Ci sie o uszy, dotarlo do Ciebie z gazet jak i
telewizji i wiesz o tym, ze nikt nie powiedzial ze mamy XXI wiek, a wrecz
przeciwnie odliczaja dni do XXI wieku.
I tak jednak jestem juz calkowicie przekonany, ze dawno juz sie
zorientowales w czym rzecz tylko nie potrafisz sie do tego przyznac albo
tylko probujesz sie nabijac jak inni staraja Ci sie pomoc zrozumiec prawde.
"Przyznanie sie do bledu, to jest to samo co stwierdzenie, ze dzis jest sie
madrzejszym niz bylo wczoraj"
(?)

Charlie