Odp: kupno Karty Graficznej

Autor: Masterboy (tymek_at_public.rz.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 02:12:33 MET

Jakis miesiac temu stalem przed podobnym dylematem
Wybralem Diamond Viper 770 (nie ultra) za okolo 690zl
Matrox odpadl ze wzgledu na dosc slaba obsluge opengl
a geforce ze wzgledu na cene (dwa razy drozszy od v770)
Moznaby sie sprzeczac czy geforce wart jest swojej ceny
(obecnie)... w kazdym razie polecam v770 lub inna TNT2
z 32MB i oczywiscie nie vante ani m64.

Aha, uwazaj na modele v770 z pamieciami EtronTech
sa dosc slabe jesli chodzi o podkrecanie

nara

Użytkownik Nero <kubar_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3870fb7a_at_news.astercity.net...