Re: kupno Karty Graficznej

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 16:36:49 MET

Użytkownik Nero <kubar_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3870fb7a_at_news.astercity.net...
> Otoz:
> Mam Rive 128, wiec karte cokolwiek juz leciwa i chcialbym (zastanawiam
sie)
> kupic cos nowszego. Mam zalozmy okolo 1k (troche mniej, ale sie wykombini)
> myslalem o:
> -G400 DualHead Max (Nie wiem czy Maxa mozna u nas kupic)

Można, tyle że nie za 1k.

> -Vipera v770 Ultra Albo cos w tym stylu

To spoko się zmieści w 1k.

> - Jakiegos GeForcea

To też daleko ponad 1k.

> I tak: Mam k6-2 400, SS7 Lucky Star, 96 SDRAMu 100Mhz, itp.
> No i nie wiem co mi sie najbardziej oplaca. A chcialbym tez, ale
> niekoniecznie, wyjscie TV.

No to ASUS V3800

> I co myslicie. Co mam kupic. I zeby tez nie chodzilo na pol gwizdka przez
> plyte.

Aaaa to VIRGE ;)))
Sorki ale nie mam dobrych doświadczeń z płytami pod AMD i staram się je
omijać na odległość kija.

--
Pozdrówka
Funky