AMD - poproszę o pomoc

Autor: Dragonesti (dragonesti_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 00:17:15 MET

Z góry dziękuję osobie która chce mi pomóc !
Mam AMD K6 -2 300MHz z płytą VA-503+
operuję na sytemie W98pl i NT4.0 workstation pl

Wiem że jest wiele poprawek zwłasza do win98pl
dla tego procesora ale zupełnie nie wiem skąd je wziąć i
jak się nimi posługiwać?

Mam w win kilka problemów z kartą dzwiękową? po zainstalowaniu
modemu zaczeła (a raczej) przestała prawidłowo działać oraz kontroler SCSI
na PCI jest w systemie ale nie działa użądzenia które obsługuje nie można
odpalić. (podczas gdy w NT wszystko jest OK) ?

I ostatnie potzrbuję porady w sprawie karty graficznej chciałem coś kupić,
na AGP ale tak żeby się z niczym nie gryzło i nie było problemów przy
konfiguracji. Myślałem o MATROX G200 lub G400
albo coś na Riva I ale nie wiem dokładnie co i gdzie mogę zdobyć tobar
pewnej jakości i niedrogi.

Wszelkie sugestie prosze kierować pod adres
dragonesti_at_poczta.onet.pl
lub
marcin.jozwiak_at_ien5.ien.pw.edu.pl

Ps.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku 2000 :)