Odp: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: Czarek (czabi_at_yahoo.com)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 19:06:45 MET

Sasanka:
> Spora liczba ludzi uparla sie, tak jak ty, mimo wszelkich faktow wejsc juz
> teraz w XXI wiek. No nic za rok bedzie rownie piekny sylwester.

Dobrze ale IMO jest to 'specjalnosc wylacznie polska' - to tez daje do
myslenia. :))

OK! Zamiast sie klocic chcialbym zwrocic uwage na pewna rzecz...
Czy zauwazyliscie ze w naszym zyciu (ziemskim) oraz w ogole od co najmniej
1000 lat (na ziemi) nie bylo jeszcze takiego roku wokol ktorego byloby *tak
wiele* kontrowersji?
Jedni mowia ze to 'pierwszy' rok nowego wieku, inni - ze 'ostatni' starego
wieku.
Jedni uwazaja ze to 'poczatek' nowego tysiaclecia, inni - ze 'koniec'
poprzedniego tysiaclecia.
............. Itd itp

Gorace dyskusje tocza sie wokol kwestii:
1) Nowe Tysiaclecie,
2) Nowy Wiek,
3) Pierwszy czy Ostatni,
4) Poczatek czy Koniec.

Ciekaw jestem z czym Wam sie to kojarzy? :)))
Moze 'koniec swiata' - zapowiadany 'niesmialo' tu i tam?

Pozdrawiam noworocznie.

--
Czarek
PS: IMO musial byc rok oznaczony 0 ne poniewaz czas jest pojeciem ciaglym,